rpm - zlokalizowana dokumentacja?

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 19 Sty 2001, 18:02:34 CET

On Wed, Jan 17, 2001 at 09:54:34AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Trzebaby to zgłosić na rpm-list jako błąd.

Na razie zrobiłem tak jak w konwert.spec (czyli %docdir katalog, potem
%lang(xx) katalog/plik itd.). I to działa,  włącznie z --excludedocs.
No ale %lang(xx) %doc plik  byłoby prościej...

> Przy podaniu, że chce sie mieć zasoby pl powinny być instalowane pl i
> pl_PL. Jezeli tak nie jest to jest to kolejny błąd do zgłoszenia.

Już wiem dokładniej jak jest.
Jeżeli jest:
%_install_langs pl
to instalowane jest tylko to, co ma %lang(pl).
Jeżeli jest:
%_install_langs pl_PL
to działa tak samo, jak
%_install_langs pl:pl_PL
czyli instaluje to, co z %lang(pl) i to z %lang(pl_PL).

Jakiś sens to ma, bo można chcieć np. locale en_GB, a nie chcieć en_AU,
en_BW, en_CA itp.
Nie znalazłem, żeby to gdzieś było udokumentowane.

Niekonsekwentne w stosunku do powyższego jest to, co robi find_lang.sh
bo zostawia tylko to, co jest przed _. Ale jak dotąd nie widziałem, żeby
jakiś pakiet != glibc dostarczał locale dla dwóch wersji tego samego
języka (np. en_GB i en_AU).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/