pdksh - dziwne

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Czw, 18 Sty 2001, 20:51:49 CET

On Thu, 18 Jan 2001, BartOwl wrote:

> Przychodzi Konrad Stepien do lekarza i mówi:

> mi tez... zmienilem w singlu na bash'a i zostalo tak do tej pory...
> nie jest to najlepsze rozwiazanie, ale przynajmniej stabilniejsze...

O, jednak nie tylko mi się to przytrafiło.
Dzięki za info, znaczy nie jestem ostatnim lamerem :-))).

Może jest tak, że więcej ludzi miało problemy z pdksh, tylko sziedzą
czicho. Proponuję wziąść pdksh pod lupę, niech każdy melduje
jak mu się wywali, może uda się ustalić czemu tak się dzieje
i poprawić.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.