zagrodzki: SOURCES kernel-i386-BOOT.config kernel-i386.config kernel-i386-smp.config kernel-i586.config kernel-i586-smp.config kernel-i686.config kernel-i686-smp.config

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pią, 1 Cze 2001, 00:08:22 CEST

On Thu, May 31, 2001 at 11:26:06PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> To zrob to jako bcond jak tego potrzebujesz, a nie wrzucaj seriala
> do kernela zamiast do modulu! Tobie potrzebna konsola po serialu,
> a np. mnie mozliwosc odladowywania i ladowania obslugi seriala bez
> rebootownia serwera - jak sie uzywa kart wieloportowych na 16xxx,
> to one czasami lubia robic psikusy....
kwestia gustu, znaczy się :>
a to może właśnie w drugą stronę - z bconda w module? ;)

> Tak jak jest kernel-smp, w 2.4 kernel-fb moze byc rowniez
> kernel-serialconsole. Mam racje?
a potem będzie
kernel-serialconsole-smp
kernel-serialconsole-fb
kernel-serialconsole-fb-smp
kernel-fb-smp
itd? chyba kiepski pomysł...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...