zagrodzki: SOURCES kernel-i386-BOOT.config kernel-i386.config kernel-i386-smp.config kernel-i586.config kernel-i586-smp.config kernel-i686.config kernel-i686-smp.config

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 1 Cze 2001, 08:21:19 CEST

On Thu, May 31, 2001 at 11:26:06PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> To zrob to jako bcond jak tego potrzebujesz, a nie wrzucaj seriala
> do kernela zamiast do modulu! Tobie potrzebna konsola po serialu,
> a np. mnie mozliwosc odladowywania i ladowania obslugi seriala bez
> rebootownia serwera - jak sie uzywa kart wieloportowych na 16xxx,
> to one czasami lubia robic psikusy....
Protestuję!!!!

Ja muszę też muszę mieć seiral console, a nie mam zamiaru zawsze samemu
przekompilowywać kernela. Niech moduły do kart wieloportowych będą sobie
w modułach, ale podstawowy serial musi być w kernelu i już!.
Przynajmniej takie jest moje zdanie. Nie postawię przecież trzech
monitorów na serwerowni i nie będę tam jeździł, żeby zrobić "telinit 1".

Pozdrowienia,
	Jacek