Kilka spraw...

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 5 Cze 2001, 19:56:33 CEST

On Tue, Jun 05, 2001 at 05:30:07PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Witam,
>
> 1. serial
> To jak z tym serialem? Wszyscy wytaczali rozne armaty,
> a ustalen nie widac... ja bym wolal jednak wszystko co sie da miec w module,
> szczegolnie sterowniki wszelakiego hardware'owego zlomu....
serial IMHO powinien być wkompilowany. Oczywiście nie jakieś super karty
wieloportowe, ale tylko podstawowy. Bez tego po upgrade'dzie kernela
niektórzy (ci z konsolą szeregową) mogą mieć problemy z wystartowaniem
swoich maszyn (np. ja). Konsoli VGA (nie piszę o FB!) jakoś nikt do
modułu wywalać nie chce, a to przecież na serwerze nie potrzebne :-)
A co do przytaczanego argumentu o wieszających się kartach --- naprawdę
nie ma żadnego innego sposobu na zresetowanie sterownika seriala niż
przeładowanie modułu?

Pozdrowienia,
        Jacek