chkconfig --add

Pon, 4 Cze 2001, 21:06:51 CEST

Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> writes:

> Dobra ja się poddaje :). Jak będę chciał coś wyłączyć to zrobie mv
> /etc/rc.d/init.d/costam /root/tmp ;)
saq podał dobre rozwiązanie. chkconfig usluga off i to działa :-)

Niestety jest jeszcze drugi problem, a mianowicie zmiana runleveli w
zależności od upodobania admina... rzadko spotykany przypadek (?) w
którym --add może co nieco popsuć.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/