Kilka spraw...

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 5 Cze 2001, 18:31:51 CEST

On Tue, Jun 05, 2001 at 05:30:07PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> 2. ufs
> Druga rzecz - jest jakis argument za nie wlaczaniem opcji zapisu
> w obsludze ufs (system plikow m.in. z Solarisa). Ja sobie przekompilowalem z
> wlaczonym zaspisem i dziala jak nalezy.
> Notablene, jest gdzies mkfs i fsck dla ufs'a pod Linuxa?

Bawiłem się jakiś czas temu ufs z OpenBSD. Chyba 2.2.18, a może
2.2.16. Ale nie podejrzewam, że w miedzyczasie nic nie zmienili.  No i z
zapisem były problemy. Niepowtarzalne. Jak kompilowałem coś większego
(kernel czy BitchX) i pliki assemblerowe (lub preprocesowane, nie
pamiętam) lądowały na partycji z UFS, kompilacja sypała się w losowych
miejscach, z błędam (błąd w pliksu .s, zły opcode itp). Po wymianie
spowrotem na ext2 -- wszystko ok. Znaczy raczej tego zapisu nie
polecam...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-