Kilka spraw...

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 6 Cze 2001, 20:10:22 CEST

On Wed, 6 Jun 2001, Andrzej Dopierała - Undefined wrote:
> ale przeciez rzadko kto korzysta z seriala. Nie mozna by dla nich osobnej wersji
> jajka stworzyc? Zawsze to kilka kilo mniej.

wrrrr....
Spieracie się stare przekupki.... ;)

Kilka kilo mniej to żaden argument - to ma być funkcjonalne i najbardziej
jak się da uniwersalne. Do specjalnych zastosowań - bcond'y, chociaż przy
tak wielkim spec'u staje się trudny maintaining.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"