Zależności w RPM-ach. Co mniejsze, co większe?

Marek Kolczyk marekk w takt.com.pl
Pon, 11 Cze 2001, 21:02:42 CEST

On Mon, Jun 11, 2001 at 08:43:31PM +0200, Paweł Kołodziej wrote:

> masz starego rpm.a (bardzo starego)
Oj cos nie tak    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ rpm nowy a wynik identyczny
[root w host root]# rpm -qa|grep rpm
rpm-perlprov-4.0.2-17
rpm-4.0.2-17
rpm-build-4.0.2-17
rpm-utils-4.0.2-17

[root w host root]# rpm -q --requires bdflush
rpmlib(PayloadFilesHavePrefix) <= 4.0-1
libc.so.6(GLIBC_2.0)
libc.so.6(GLIBC_2.1)
libc.so.6