Prosba o iptables

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 12 Cze 2001, 08:20:16 CEST

On Mon, 11 Jun 2001, Michal Margula wrote:

> Znany wątek z No buffer space available, który się uspokoił na 2.2.19.
> Oprócz tego system czasem w niewyjaśnionych okolicznościach głuchnął i
> tylko reboot mu pomagał. A np 2.4.5 to już w ogóle... oopsy bez powodu
> przy restarcie.

Mozesz rozwinac ???
2.4.5 dziala na serwerze i na mojej domowej maszynie,
na serwerze narazie jako zwykle, w domu z initrd.

Zadnych problemow.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}