Zależności w RPM-ach. Co mniejsze, co większe?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 12 Cze 2001, 10:52:44 CEST

On Tue, 12 Jun 2001, Artur Frysiak wrote:

> Tak sobie wymyśli Jeff <jbj w jbj.org> aka <jbj w redhat.com>.
> Według niego tak właśnie jest najlepiej i oznacza to, że w nowej wersji
> rpma może być nowe "coś" (np format bzip2 payload) i wtedy nie będzie
> można zainstalować tym nowym rpmem starego pakietu bo nie pozwolą na to
> zależności.
> Ogólnie jest to bardziej skomplikowana sprawa, ale błędu tu nie ma.

W sumie faktycznie jest w tym jakaś logika... biorąc pod uwagę wyjątkową
zdolność rpm-a do niekompatybilności ze wszystkim starszym i nowszym, może
to mieć sens.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki