%post w modutils

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 13 Cze 2001, 15:38:39 CEST

klakier w pld.org.pl (Rafał Kleger-Rudomin) writes:

> Czołem!
>
> Nie podoba mi się to:
>
> %post
> if [ ! -f %{_sysconfdir}/modules.conf ]; then
> 	%{_sbindir}/modprobe -c | awk '/alias/ {print $0}' > %{_sysconfdir}/modules.conf
> fi
>
> z loga:
> - in %post if %%{_sysconfdir}/modules.conf does not exist generate this file...
> Podczas testowych instalacji od zera ten %post wywala mi komunikat że
> nie może otworzyć modules.dep - nic dziwnego bo kernela jeszcze nie ma
> [...]

Dobra trochę mi się popieprzyło, tu chodzi o tworzenie modules.conf a ja
myślałem o modules.dep. Nie zmienia to jednak ogólnego sensu tego co wcześniej
napisałem: że modprobe nie powinno być wogóle uruchamiane w żadnych %pre/post

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)