Zależności w RPM-ach. Co mniejsze, co większe?

Dominik Mierzejewski dmierzej w elka.pw.edu.pl
Śro, 13 Cze 2001, 20:47:18 CEST

Jacek Osiecki wrote:

> [...]
[ciach]

> Po prostu mam takie "niejasne przeczucie", że coś tu jest nie tak.
> Zależności w pakietach wymagające czegoś STARSZEGO od pewnej wersji są w
> zasadzie bez sensu... Owszem, rozumiem czasami sens wrzucenia czegoś takiego
> przy pewnych programach pracujących z jakąś biblioteką tylko do wersji xx.
> Ale tutaj chyba jest to ewidentnie wynikiem błędu.

ZTCP nie jest to błąd, tylko świadome działanie. Pamiętam wątek na ten
temat na rpm-list w redhat.com. Trzeba by sprawdzić w archiwach.

--
>a podobno w Linuxie można wszystko...
ale trzeba dolać soku pomarańczowego.
-- Antek Goldstein na pl.rec.gory
IRCNet & DALNet: #babylon5-pl  |  SF Homepage  *under reconstruction*
http://home.elka.pw.edu.pl/~dmierzej | Linux registered user #134951.