pld-i586.iso nie wchodzi na 700MB p?yt?

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 19 Cze 2001, 09:57:46 CEST

TK> Eny koments ?

Xfree+icewm+koffice+kde+gtk+gnome+bonobo+xmms+xawtv+WindowMaker+wine+qt+twm+
mozilla+gimp+afterstep+lesstiff= 147M

Wycinajac w pien jeszcze kilka libow (libpng itd.) wyjdzie pewnie z
200mega jak nie wiecej (zostawiajac w spokoju libsvga czy ggi).

Kloczek proponuje:
current.iso
toxic_waste.iso
Ja natomiast:
server.iso
desktop.iso

Moja opinia jest na pewno subiektywna ale skoro mozna bez *zadnego*
wysilku odzyskac dwadziescia kilka procent plytki nie narazajac adminow
na dociaganie plikow (skoro ktos umiescil program nawet dwa lata temu
to jednak do czegos jest on komus potrzebny) to czemu kombinowac
inaczej.

Nie wiem jak wam ale mi sie wydaje ze "wedrujace" pakiety ktore
zaleznie od czestotliwosci updateow sa raz tu raz tam... no chyba
wiecie co mam na mysli :)

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"