sendmail i prawa do katalogo /var/spool/mqueue

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Śro, 20 Cze 2001, 13:01:21 CEST

On Wed, 20 Jun 2001, Michal Margula wrote:

>Jak napisałeś duże C z kreską? U mnie się nie da na żadnym terminalu :(
Normalnie - prawy CTRL+SHIFT+C :-) A to było zrobione tak: z maszyny z PLD
(kbd-1.06) przez ssh zalogowałem się na maszynę z PLD (i tu również
najnowsze kbd :-). I jak widać - wszystko działa :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl