podczas instalacji dev: grow_indes: allocation failed

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 20 Cze 2001, 14:09:48 CEST

Czołem,

Problem poruszałem już na pld-installer, ale tu jest szersze gremium...
może ktoś pomoże:

Podczas instalacji od zera poldkiem, w czasie instalacji pakietu dev
dostaję
grow_indes: allocation failed
i (wysypuje się cpio: cośtam, memory allocation failed)

Problem występuje tylko przy instalacji po ftp - podczas nfsowej
nie.

Może ktoś się zetknął, ma jakikolwiek pomysł?
Chociaż podpowiedź gdzie taki problem poruszyć?

Acha, jak się ta instalacja wyspie i odpali się jeszcze raz to samo
to już jest ok (jakby się coś przeczyściło)

Szukałem na dejenewsach, jest jakiś wątek, ale sprzed dwóch lat.

linux-2.2.19

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)