Budowanie pakietow ...

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 21 Cze 2001, 00:03:09 CEST

On Wed, Jun 20, 2001 at 06:14:01PM +0200, --s+ wrote:
> --->[Quoting Stacho Pal <stacho w venco.com.pl>:]

> klakier tez pisal, ze sie cos takiego mu pokazalo kiedys,
> ja nigdy nie mialem okazji - wiec niestety nie wiem,
> jaka moze byc tego przyczyna. korzystasz z anoncvs czy cvs?

Ostatnio coś się z anoncvs dzieje. Podobne numery w ostatnich dniach
widziałem ze SPECS/curl.spec (przy czym przedwczoraj ściągnął plik
uszkodzony, wczoraj komunikat o błędzie podobny do powyższego);
to samo z chyba SOURCES/fetchmail.init i jeszcze czymś...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/