podczas instalacji dev: grow_indes: allocation failed

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 21 Cze 2001, 12:19:10 CEST

Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> writes:

> Mi się dev sypał po ftp z 8mb ramu. Ale to było vmware... Więc może
> miałeś szczeście. Niemniej jednak wszystko łącznie z glibcami

Raczej Ty masz szczęście że ci vmshit jeszcze dysku nie poszatkował. ;)
Wogóle testy na vmware są mało miarodajne...

> zainstalowało się na 8, na pewno ponież 1h. Ale możliwe, że mu
> swap za szybko działał (znowu vmware -- ten jego "swap" był buforowany w
> ramie...).

Ano właśnie.

> To chyba przypadek... nie wiem. Ale kaszana, że na 8 się nie
> instaluje... :<
>
> Mam idea. Może po zrobieniu partycji można by roota przenieść na plik
> podmontowany po loopie? I zrobić freeramdisk? To mu powinno oddać trochę
> ramu, co na 8mb może być krytyczne. Tylko nie wiem czy to jest
> wykonalne.

Stary, coś ty się tak na to 8M uparł? Wiem że fajnie by było... ale rozwalać
wszystko żeby parę mega wyszarpać mi się nie uśmiecha.

A prowizorka instaluje się na 8M?

A jak chcesz koniecznie kombinować, to:

1) poczytaj w źródłach initrd.txt, może ci się uda wykorzystać linuxrc
(mi się nie udało)

albo

2) zrób kernel 2.4 i spróbuj z tmpfs

albo

3) Przyjrzyj się co robi Janek w swoich bootkietach

albo

4) Wymyśl jakieś obejście dla glibców

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)