Potrzebne kdelibs-2.1.1

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 21 Cze 2001, 21:11:39 CEST

On Thu, Jun 21, 2001 at 08:20:59PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Bardzo łatwo tylko ktoś wcześniej musi je przygotować w zestawie. W tej
> chwili wygląda, że nie ma osoby czy też osób (grupy) ściśle
> zainteresowanej stabilizacją i uporządkowaniem KDE. Proponuję w ramach
Ja jestem. Już trochę grzebałem w kde*.spec, ale w pewnym momencie
zacząłem kompilować to ze źródeł - coś mi nie działało w wersji z
pakietu i chciałem porównać z własnoręcznym buildem. A potem mi tak
zostało ;).

> osób które są tematem zainteresowane zwrócić większą uwagę na wymianę
> informacji w temacie. Można także jednej z osób z takiej nieformalnej
> grupy dać prawa puszczania zleceń na buildery żeby całość jeszcze
> dodatkowo ułatwić.
>
> Pakietów mamy sporo i wyłanianie takich nie do końca sformalizowanych grup
> zainteresowań poszczególnymi tematami staje się wskazane. na pewo może to
> już teraz dotyczyć np. KDE czy GNOME.
>
> Są dobrowolcy ?
Ja chętnie się tym zajmę. Używam tego w domu, bo moja siostra ma uczulenie
na WindowMakera ;) a ja bardzo lubię SHIFT+strzałki konsoli więc zamiast
poraz kolejny kompilować to ze źródeł mogę zająć się pakietem.

Jest jedno "ale". Ja jestem przeciwnikiem umieszczania wersji "alpha" w
podstawowej dystrybucji. Do test - jak najbardziej, ale wolałbym, żeby
w podstawowej dystrybucji dostępne były wersje stabilne.

PS. Albo ja jestem za cienki albo kword to syf ;(
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--