Instalator - zerowa odsłona

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pią, 22 Cze 2001, 11:22:01 CEST

On Fri, 22 Jun 2001, Michal Moskal wrote:

> Dodam od siebie, ze na to pomaga uruchmienie instalacji od nowa (2 raz).
>

> Instalacja po ipv6:
>
> Powinna działać, ale jest kilka zastrzeżeń:
>
> - ftp nie działa - curl jest sp***, nie obsługuje EPSV, natomiast snarf
>   działa, więc tylko czekać na poprawke w curlu (chyba pracują nad tym),
> - nfs pewnie też nie działa (???)

niema prawa zadzialac..brak nfs dla v6

> - działa natomiast http :)
>
> Sama konfiguracja interfejsow v6 może zabrać troche czasu (ale to mógł
> być problem z moją instalacją...), więc konieczne może okazać się
> uruchmienie skryptu installer kilka razy. Routing mi dość losowo znikał,
> ale jak ciągle pingowałem host na którym instalowałem to sie
> stablizował (ale to również mógł być mój problem).

obejze to jak znajde jakas maszynke do probowania..i miejsce w hubie zeby
ja podpiac

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,