znikajace rzeczy

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 22 Cze 2001, 18:25:01 CEST

> Zmieniem rcznei nazw tego pliku na kernel-vlan.patch. Zaraz zmieni
> kernel.spec.

A nie mozna tego zrobic tak, ze patch jest wyluskiwany przez speca z
vlan*.tar.gz (potem moze byc jeszcze patch na patcha integrujacy oficjalnego
patcha z pldowskim kernelem) ?
Chodzi o to, zeby jak pojawi sie nowa wersja pakietu z vlan'em,
automatycznie zmienial sie patch na kernel. Tak baggins zrobil w branchu
na 2.4.

> Tak czy inaczje Sebastian doaczy patcha serial-initialisation, ktry nie
> nakda sie poprawnie.
A ktory wg Sebastiana pozwala zabootowac system z kartami wieloportowymi
na 16950/954 mimo wkompilowania seriala na stale...
Wiec: albo patch do poprawki, albo serial do modulu!

M.

PS. Tomka przepraszam za smiecia, ktory przez zatkanie lacza polecial
do jego skrzynki...
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-