male upomnienie

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 25 Cze 2001, 15:10:21 CEST

On Mon, 25 Jun 2001, Mariusz Mazur wrote:
> Dwa miesiace temu sciagnalem sobie iso pld i zgralem na cedeka.
> Instalka byla spierdzielona (instalowala alfabetycznie takze rzeczy
> typu /etc/passwd sie nawet nie instalowaly),

Tak - były z tym problemy...

> zrodla kernelka mialy problemy z modulami (nie dzialal cdrom jako
> modul), swap czasami dzialal a czasami nie, oraz cos z konsola bylo
> nie tak (nie dzialaly klawisze typu home i end w bashu).

...a zgłaszałeś to?...

> Ludzie, ja rozumiem ze wy chcecie miec super hiper ekstra dystrybucje
> ale moze pomyslcie o uzytkownikach? Lcamtuf w projekcie Argante
> pogonil developerow probujacych wprowadzic nieprzetestowany kod oraz
> nie zawsze dzialajace makefiles, bo chcial miec cos stabilnego. To
> chyba nie jest glupi pomysl zeby miec stable branch gdzie wszystko po
> prostu *dziala* i gdzie laduja *przetestowane* rzeczy.

Pragnąłbym zauważyć, że PLD nie wyszło jeszcze w oficjalnej wersji 1.0 ...
więc narzekania >> /dev/drzewo . Czekamy na "konstruktywną krytykę", a nie
takie "uwagi natury ogólnej".
Instalację robisz po prostu na własną odpowiedzialność i wszędzie to jest
powtarzane. A że da się to zrobić i to bez specjalnych problemów to ci
gwarantuje...

> Chetnie bym sie zajal kde ale co najwyzej moge troche potrolowac bo
> moja obecna instalka pld sie do uzytku nie nadaje, a nie mam kasy na
> sciagniecie i wypalenie jeszcze jednego cedeka ktory pewnie tez by nie
> dzialal.

taaa... grunt to optymizm :)

> Ciekawym ktory geniusz wpadl na to by ten projekt mial w nazwie
> "Polished".

heh - ileż o tym było dyskusji... :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message: