home, end i bash

Pon, 25 Cze 2001, 17:31:50 CEST

On Mon, 25 Jun 2001, Blues wrote:

> Trochę z innej beczki, choć związane...
>
> W pine'ie normalnie pod konsolą. Wchodzę w edycję posta. Działa End,
> natomiast nie działa Home.
> TERM=linux
> Standardowe i aktualne PLD.

Tu jest na pewno ewidentny błąd w pine. Obsługa terminala w pine jest
posunięta do absurdu. W krórejś wcześniejszej wersji kilka lat temu
uzyskałem poprawę w tej materii usuwajac sporą część kodu która
inicjowała rózne zmienne pzrechowujace sekwencje termilanowe po to żeby w
innej części kodu każda niezainicjowana zmienna mogła być wypełniona tym
co zostało zczytane z .. bierzącej definicji terminala z termcap/terminfo.
Trzeba będzie się przez to przegryźć jeszcze raz :>