apache-mod_auth_pam

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Pon, 25 Cze 2001, 22:27:02 CEST

witam

> Mozna, i dlatego wlasnie ludzie wymyslili PAM, shadow, etc. :-)
> Dlatego tuz po momencie zrozumialem, jak niebezpieczne
> jest opisywane na poczatku mod_auth_pam i zaprzestalem pracy
> nad specem;

nieeeee.... (; mod_auth_pam jest rewelacyjną sprawą, ino nie
koniecznie z pam_unix w zestawie

> wybaczcie, ze nie zdazylem dodac dokumentacji :-)

to oddaję na ofiarę mojego diffa z któregoś poprzedniego maila, ino
niech wielki mzi^H^H^Hbocian <: zostawi ten moduł w dystrybucji

przem.

--
Kilka  firm  w  ciągu  najbliższych  miesięcy  zaoferuje  w  Polsce  możliwość
dzierżawienia  dysków  twardych za pośrednictwem Internetu. Usługa ma usprawnić