No to po mozilli

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 25 Cze 2001, 23:00:45 CEST

Dnia Mon, Jun 25, 2001 at 12:49:12PM +0200, Blues napisał(a):

> Tutaj kłania się brak systemu bugtracking'u, żeby _każdy_ mógł zgłaszać.
> Był robiony tego typu support w wuch'u, ale... to chyba byłby dodatek do
> takiego czegoś.

Wtedy plany były świetliste, a głownym założenim było to, że ludzie będą
_masowo_ raportowali również który pakiet i w jakim zakresie im _działa_ a
nie tylko co nie działa. No ale chyba założenia były toche "nie tego".
No ale część softu nadal może być potencjalnie przydatna. Np. jes w wuchu
take cuś czemu podajemy nazwe pakietu który jest już zainstalowany w
systemie, a na wyjściu dostajemy liste wszystkich pakietów jakich ten
pakiet wymaga (również z zależnściami pośrednimi typu "rpm wyaga basha,
bash wymaga glibc'a => rpm wymaga glibca" (przyklad naciągany ale obrazuje
o co chodzi)). Mając taką informacje można by zaoszczędzić pytań w stylu
"która masz wersje libXsuperY ?".
Jak by była taka potrzeba to moge ten kawałek wyciąć w osobną binarkę --
nie będzie duża.

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl