Ostatni upgrade

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 25 Cze 2001, 21:49:30 CEST

On Mon, Jun 25, 2001 at 04:36:10PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chyba lepiej byłoby pl:en

e-e. Jeżeli coś jest oznaczone jako %lang(pl_PL) to samo pl w
%_install_langs tego nie złapie. W drugą stronę tak (pl_PL zawiera pl).

Kiedyś mnie to dziwiło, potem doszedłem do wniosku, że ma sens (kiedy
ktoś chce mieć locale np. en_GB, ale już nie en_AU).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/