Lilo 22.0

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Wto, 26 Cze 2001, 01:22:16 CEST

> Szkoda. Nie da sie obciąć czegoś innego ? To samo dotyczy dokumentacji
> która kiedyś pojawiała się na pierwszym terminalu (nawet nie wiesz jak
> mocno to zmniesza ilosć ludzi którzy rezygnuja z instalacji nie mając tych
> podpowiedzi pod ręką).
masz rację zainstalowałem pld po ok. roku tylko dlatego że to co było w L+
mnie przeraziło ładny prompt i wolnoć Tomku w swoim domku znaczy się masz
roota i rób co chcesz a takie np /join #PLD lub przykładowe lilo.conf i
"ZROB passwd root i lilo bo będzie źle" byłoby super...
> kloczek
Hunter