Re: Re[2]: Zależności kernel-2.2.19?

Śro, 27 Cze 2001, 07:33:38 CEST

On Tue, 26 Jun 2001, Mariusz Mazur wrote:
[..]

> Ktos zapomnial o czasie potrzebnym na przerobienie manuali do
> geninitrd.

Znaczy się o napisaniu (?) :-)
Założenieem geninitrd jest to, że na podstawie beirzącej zawartości
/etc/{fstab,modutils}, /proc/partition generowanie initrd ma być robione
kompletnie bezobsługowo. Jeżeli w jakiś przypadkach geninitrd tego nie
robi to znaczy ni mniej ni wiecej, że jeszcze są tam jakeiś błedy. Jeden z
nich jest opisany w TODO do geninitrd czyli chodzi o to, że skrypt ten nie
potrafi sobie dać rady w sytuacji kiedy w pierwzej kolumnie zamiast nazwy
urządzenia używa się LABEL=<etykieta> czy UUID=<uuid_dysku>.