Najnowsza mozilla-0.9.1-2

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Śro, 27 Cze 2001, 10:27:22 CEST

On Tue, 26 Jun 2001 martii w obgyn.edu.pl wrote:

> ja za głosem Bulesa wywaliłem całe ~/.mozilla i przestało się
> sypać, choć czasem jednak ...

Ja zrobiłem rpm -e mozilla i też przestało się sypać ;-)
Osobiście straciłem już cierpliwość do tego projektu... kiedyś myślałem, że
trudno zrobić program pod linuxa mniej stabilny od netscape'a... myliłem się
:-(

Żeby jeszcze ta opera umiała po polsku gadać :-)

Pozdruffka,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl