(fwd) kloczek: SPECS aide.spec

Śro, 27 Cze 2001, 13:45:26 CEST

On Wed, 27 Jun 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> Nadal:
> + /usr/lib/rpm/find-lang.sh /tmp/aide-0.7-root-grzegorz aide
> Error: international files not found !
> bł±d: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.47259 (%install)

Widze już co trzeba zrobić. Biorę to na siebie bo prościej bedzie mi to
zreobić niż wytłumaczyć :)

Ponieważ potencjalnie z aide miałeś już doczynienai bliżej to łatwiej
będzie Ci ocenić wartość tego co jest pod
ftp://ftp.zie.pg.gda.pl/SRPMS/aide*src.rpm.
Przegladajac wersje z MDK znajdziesz tam plik z wpisem do crontaba (plik
powienien wlecieć albo do /etc/cron.dayly albo do /etc/cron.d (powinna się
też pojawić zależność od crond). Są też troche chyba bardziej
rozbudowane pliki konf. W wersji z CNV jest jeszcze jakiś patch. Zerknij
na to.
Jak bęndę dorzucał zmiany do NLS to dorzucę jeszcze do BuildRequires
flexa, glibc-static i gettext-devel (bo tego brakuje). Powinienem zdążyć
zamnim przejżysz te dwa pakeity źródłowe.