problem ze ,,sztywnymi'' numerami grup

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Czw, 28 Cze 2001, 00:15:19 CEST

witam

mam xy (4.0.3-3) i gdma (2.2.2.1-1)
chcę doinstalować xfs (4.1.0-1)

wywala się na %pre gdzie tworzona jest dla niego grupa #56

problem jest w tym, że xfs jest ,,nowy'' a x & gdm są ,,stare''
jak podejrzałem spece, to pakiety z efetepa nie będą się gryzły
(znaczy gdm i xfs mają tam niepokrywające się numery grup)

dlaczego są w groupadd podane konkretne liczby? bo przez -o nie
dostanie się grupy systemowej a *dmom jest to potrzebne?
jeśli tak, to czy możliwe by było wprowadzenie jakiegoś
mechanizmu ustalającego niezmienne grupy na potrzeby pld?

przem.

ps. ręcznie zmieniłem grupę gdmowi, zainstalowałem xfs (z nodeps bo
chciało xy 4.1.0) i całość działa

--
Opis  serwisu  Miasto Plusa stworzonego dla firmy Polkomtel SA. Witryna zdobyła
główną  nagrodę  w  konkursie  marketingu bezpośredniego - Złota Strzała 2001 w