rc-boot

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 27 Cze 2001, 21:59:56 CEST

Czołem.

Głównie do Tomka, ale może ktoś wtrąci swoje...

Chciałbym żeby rc-boot i rc-boot-lilo pojawiło się na ftepie szybko.
rc-boot-lilo jest używane w instalatorze, działa u mnie.
rc-boot-grub czeka na Łukasza żeby dokończył, więc może poczekać.

Wiem Tomek że masz uraz do rc-boot, ale jest potrzebne, nieważne
czy "wewnętrznie piękne i uporządkowane" czy takie jak teraz -
ma być i przede wszystkim ma działać.

Jeśli nie podoba ci się jak jest zrobione, przerób, ale póki co
puść jakie jest, żeby wogóle było. Wiem że jest niedokończone,
niedotestowane itd, ale na razie niewielu ludzi o nim wie wogóle
i poza instalatorem nikt go nie będzie używał.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)