Pakiety bez dokumentacji itp.

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 28 Cze 2001, 21:17:08 CEST

Właśnie bawiłem się gtk_licq. Spec do tego był trochę zwalony, ale ja
nie o tym.
gtk_licq to inne (GTK) GUI dla licq, ma ono możliwość sprawdzania
pisowni poprzez bibliotekę pspell. No i taka biblioteka nawet u nas
jest, ale:
- W pakiecie nie ma żadnej dokumentacji mimo, że w źródłach jej nie
  brakuje
- Biblioteka jest bezuzyteczna (poza tym że można skompilować programy
  jej wymagające), gdyż w PLD brak jakichkolwiek modułów do tego
(przynajmniej do ispell'a by się przydał).

Jeszcze drugi punkt można sobie odpuścić, jeżeli komuś było to potrzebne
tylko do np. skompilowania gtk_licq (ale można to skompilować też bez
pspell), ale nie wrzucanie dokumentacji do pakietu to już przesada.

Na szczęście to małe pakiety i mogę się tym zając.

Wiem że kiedyś w innych pakietach też mi doców brakowało, ale nie
pamiętam w jakich. Ja w każdym razie jak robie pakiet, to nawet jeśli w
*.tar.gz z których dany pakiet buduje nie ma dokumentacji, to szukam
takowej na stronie projektu i dodaje dodatkowe Source. I tak powinno
być.

Pozdrowienia,
        Jacek