do zbudowania

Pią, 29 Cze 2001, 22:53:27 CEST

On Fri, 29 Jun 2001, Michal Margula wrote:

> nadają się:
>
> * anjuta

Już do pierwszego mam patcha i sporą poprawkę na speca.

Tak czy inaczje to wszystko jeszcze wymagać bedzie przejrzenia także
prosiłbym o cierpliwośś :)

> * vorbis-tools
> * asWedit
> * Device3Dfx

Tu najpierw trzeba jeszcze zaktualizowac ten pakiet włącznie z gtk+2 i
glib2.

> * devfsd
> * dos2unix
> * fake
> * fltk
> * john
> * lincity
> * liveice
> * magicfilter
> * memtester
> * opera
> * realplayer
> * sane-frontend

Przyjrzyj się czy przypadkiem w tym nie trzeba wykonać analogicznych zmian
do ych jakei wykonałem w sane-backend ostanio.