rc.hdparm - ide cdrom

Pi±, 29 Cze 2001, 23:27:16 CEST

On Fri, 29 Jun 2001, --s+ wrote:

> --->[Quoting Tomasz KĹ‚oczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Ale dlaczego z listu? To, ze mam modem i mam rowniez
> gleboko gdzies przesylany zalacznik, ma mnie eliminowac z listy?

Możesz sobie w wł±snym .procmailrc włuskiwać załaćzniki do katalogu
odcinajać je od reszty listu przed zeskł±owaniem w ramach swoich zasobów.

> I ten zalacznik, prosze pamietac, zostaje w archiwach do konca
> swiata, zupelnie nie wiadomo po co.

I bardzo dobrze że tam zostanie. Może przynajmniej nie zniknie (jak bezie
potzrebne to przynaj,mniej jeden punk bedzie ciut pewniejszy przy
szukaniu). Nie przypuszczam żeby wielkosć i często¶ć zał±czników na liscie
była większ od tej jaka jest np. k-l. Jak bed± z tym kłopoty to wtedy
proponowałbym obcinać. Na razie wychodzi na to że przydałoby się to
jednak.

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*