rc.hdparm - ide cdrom

Pią, 29 Cze 2001, 23:44:17 CEST

--s+ <ser w metalab.unc.edu> writes:

> To, ze PT baggins, arekm
> i kloczek maja swiatlowod, nie oznacza, ze maja go
> rowniez inni - chyba ze w/w panowie beda doplacac
> do rachunkow telefonicznych z wlasnej kieszeni.
przez najbliższe 3 miesiące będę wisiał na modemie 14400 i
m.in. dlatego wolę niewielkie łatki jako załączniki w
mailach. Ściągnę maile i mogę się rozłączyć, a tak to po przeczytaniu
trzeba znów zasysać z www itp. To jest jeden mało istotny argument za
jedną z opcji, a ogólnie to mnie jest obojętne.

> I niech tu arekm mnie nie wkurza i sie nie nasmiewa,
> bo po zepsuciu mutta sam zaczal uzywac gnusa i udaje madrale.
mutt 1.3 jest jak najbardziej poprawny.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/