Skipstone

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Sob, 30 Cze 2001, 21:52:37 CEST

[sobota, 30 czerwiec 2001], Michal Margula napisał(a):

> Ja tam nie wiem. Faktem jest, że 0.9.2 chodzi u mnie dobrze i się nie
> wiesza, a jest bez paczy. To co próbujemy wersję patched? ;]
IMVHO problemem jest (za) silna optymalizacja kodu c++. Raczej próbowałbym
zbudować z flagami -frtti -fexeptions itd.

PS. Zaraz kloczek sie na mnie wydrze :), ale ja za bardzo nie widzę
w jaki sposób patche ktore mamy mogą coś psuć w galeonie i skipstone,
więc szukam po omacku przyczyn takiego stanu.
--
   +-------------------+        Niezależnie od tego, jaką drogą jedziesz,
  @|  Michał Zawalich  |@                zawsze jest pod górę.