kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 23 Mar 2001, 12:11:42 CET

On Fri, Mar 23, 2001 at 10:08:22AM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> Jeszcze gcc, kernel-sources, yacc bison i cała masa podobnych. Tego może
> być więcej niż na pierwszej płytce. Ale to tylko potwierdza dfakt, że
> tędy droga.

Hmmm... a jak powiedzmy wybiore sobie (już na drugiej płytce)
slang-devel, to co z zależnościami? Musiałem wcześniej wybrać
slang?

PS: uploadowałem *działającą* (testowałem w nocy i wszło kilka
bugów) wersje bootkietki+automatołka na ftp.

ftp://aleph-0.dhs.org/pub/PLD/automateusz

Za jakąś godzine powinno się rsyncnać z ftp.pld.org.pl
(powinien być plik README) na:

ftp://ftp.pld.org.pl/people/malekith/automateusz/

Proszę o uwagi.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

We are MicroSoft.  You will be assimilated.
Resistance is futile.
	-- Attributed to B.G., Gill Bates

NSA genetic strategic NORAD Serbian Clinton Rule Psix
Khaddafi cryptographic Qaddafi smuggle Ft. Bragg Qaddafi
genetic cracking Ft. Bragg Semtex Clinton Panama AK-47