mguevara: SOURCES ghostscript-hpijs.patch hpijs0.93.tar.gz

Marek Guevara Braun marek w atm.com.pl
Śro, 28 Mar 2001, 12:44:11 CEST

Marcin Bohosiewicz wrote:

> Czy to znaczy ze mi wreszcie tryb fotograficzny na mojej DeskJet930
> bedzie dzialal?

Wygląda na to że tak - wczoraj wieczorem przekompilowałem
sterowniki i puściłem kilka próbnych wydruków na HP 895Cxi.

W stosunku do cdj880 i firmowych sterowników pod win32
(odczucia subiektywne):
- tryb draft drukuje szybciej niż cdj880, ale nie tak szybko
  jak pod win32 (jest za to lepszej jakości)
- tryb grayscale - mniej więcej jak normalny, szybciej niż
  cdj880, jakość porównywalna
- tryb normalny - tak jak grayscale tylko z kolorami
- tryb photo - wolny, podobno można używać 600x600 dpi
  czarny kolor składa z CMY, jakość dobra (na podłym papierze),
  raczej do zdjęć niż dokumentów mieszanych.

Pozdrawiam,
Marek