LDPS dla PLD.

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Śro, 14 Mar 2001, 11:53:09 CET

On Tue, 13 Mar 2001, Marcin Chojnowski wrote:
> OK Paweł ja już ci powiedziałem co sądzę o wuch. Na słabej maszynie to po
> prostu paranoja, chodzi niesamowicie wolno (sprawdzałem wuch 0.17.4 na p100
> z 16 mb ram) nawet taki fajny graficzny instalatorek od mandrake sprawuje
> sie tu lepiej.
widzisz, idea jest taka, że nasz wuch ma dużo większą funkcjonalność od
ichniego instalatora. Czy np. kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego
RedHat/Mandrake nie dają kilku zastępników dla danego programu: jak
jest sendmail, to nie ma nic innego, jak jest xinetd to nie ma niczego
innego jako inet itd. To jest cala masa niejawnych założeń, które
dotyczą RedHata, a u nas bylyby ciężkie do spełnienia. Dlatego ichni
instalator u nas _nie zda_ egzaminu - jest zbyt uproszczony.

> Ja ze swojej strony spróbuję dodać dodatkowy obraz dyskietki 2.88 z
> zainstalowanym automateuszem, ale to niestety nie będzie działało na
> słabych maszynkach i tylko z botowalnego ISO.
nie nie nie nie nie. Tzn. nie zgadzam sie na wtykanie do naszego ISO
jakichkolwiek dyskietek 2.88, robienia kilku wersji dyskietek itp.
Już jest plan dorzucenia automateusza jako osobnej paczki i to w
zupełności wystarczy...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...