Lynx - plik konfiguracyjny

Sob, 17 Mar 2001, 13:33:14 CET

On Sat, 17 Mar 2001, Michal 'Orr' Daszkowski wrote:

> [midas w widmo midas]$ rpm -q lynx; rpm -ql lynx | grep cfg
> lynx-2.8.4dev.14-2
> /usr/lib/lynx.cfg
>
> Czy to ma jakikolwiek sens? I czy jest zgodne ze standardem
> filesystemu? Bo mi się to bardzo nie podoba. Ale może jest jakaś
> tego przyczyna, której nie znam.

Wyłącznie taka, że jeszcze nikt tego nie poprawił.
Przy okazji. Czy ktoś ma jeszcze gdzieś zachowany układ kolorów do lynxa
jaki mieliśmy tak z rok temu (czarne tło, białe napisy, i zielone linki) ?
IMHO białe żarówiaste tło jest raczje mało ergonomiczne (jakoś nie mogłem
się nigdy w miarę szybko dopatrzeć gdzie to się zmienia).
Jeżeli ktoś to przy okazji mógłby też zmienić to byłoby -20C.