iso

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 17 Mar 2001, 18:22:31 CET

Dnia Fri, Mar 16, 2001 at 12:51:28PM +0100, Slawomir Hess napisał(a):
> jest jeszcze jedna sprawa... a mianowicie ten update. jesli update jest
> robiony co 24h, to nie kazdy moze sciagnac to iso. jakby nie bylo to
> ponad 600MB. rozumiesz... jesli w czasie sciagania nastapi update, to
> trzeba sciagac od nowa...

nie trzeba. Tzn. nie wiem dokładnie w jaki sposób nowe jest zastepowane
starym, ale jeśli poprostu stary plik jest kasowany i nagryany nowy to
rozpoczęte transfery nadal bedą używały starego pliku. No chyba że jest
otwirany do zapisu i zamazywany -- w takim przypadku faktycznie bedzie to
problematyczne.

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl