end i del nie działa z nowym kbd

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 13 Maj 2001, 10:11:36 CEST

GoTaR <gotar w priv.onet.pl> writes:

> Nie działa znaczy nie ma w opisie mapy!?
>
> $ dumpkeys | egrep -i "(remove|select)"
> keycode 107 = Select
> keycode 111 = Remove
> string Remove = "\033[3~"
> string Select = "\033[4~"

Ja tak mam i mi nie działa

> Jeśli na wyjściu da coś innego - to tu leży pies pogrzebany. W opisach
> map pl(2).map zawiera się to AFAIK w strings as usual.
> Można też inaczej sprawdzić - wklepać end i del w czymś, co nie dokonuje
> translacji, np. tak jest prawidłowo:
> login: ^[[4~^[[3~

I dokładnie tak mi login pokazuje.

Może tu jest błąd:
/etc/sysconfig/console:
CONSOLEFONT=lat2-16
CONSOLEMAP=8859-2
KEYTABLE=pl2

Klawiatura jest ok bo showkey pokazuje to 107 i 111 jak wciskam
Del/End

inpurc mam taki, ostatnie dwie linie dopisałem jak ktoś (Ty?) radził w
poprzednich listach:

# cat /etc/inputrc
set meta-flag on
set convert-meta off
set output-meta on
set horizontal-scroll-mode on
"\e\e[C": forward-word
"\e\e[D": backward-word
"\e\e[3~": kill-word
"\e[1~": beginning-of-line
"\e[7~": beginning-of-line
"\e[3~": delete-char
"\e[4~": end-of-line
"\e[8~": end-of-line
"\M-[1~": beginning-of-line
"\M-[4~": end-of-line

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)