Argh!!! SSH

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 13 Maj 2001, 16:43:00 CEST

On Sun, May 13, 2001 at 03:48:24PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> No napisałęm, że wystarczy robić to z pod screen-a.
A jaką dasz mi gwarancje, że ten sshd po restarcie rzeczywiście wstanie?
Już tak było, że bez poprawienia pliku konfiguracyjnego nie wstawał.
Będąc zalogowany, mogę, przed wylogowaniem się, wszystko sprawdzić. A
tak? Muszę jechać ileś kilometrów z monitorem i klawiaturą pod pachą?

Mnie na szczęście to nie dotyczy. Mam awaryjne wejście do serwera po
konsoli szeregowej z innej maszyny, ale zabijanie sesji przy upgradzie
jest IMHO niedopuszczalne. Jeśli nie zabicie ich powoduje jakieś
problemy z bezpieczeństwem należy oinformować administratora --- niech
on się tym zajmie. Ale nie wolno wylogowywać roota!

No i czy na routerze muszę mieć screena?????

Pozdrowienia,
        Jacek