lista pakietów dla PLD-1.0 ; PLD GNU/Linux vs PLD Linux

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 15 Lis 2001, 10:52:13 CET

On Thu, Nov 15, 2001 at 10:22:04AM +0100, Witek Kręcicki wrote:
> Z tego co zauważyłem zabrakło mi tam tych pakietów:
> sndconfig : czemu PLD ma milczeć?

vim /etc/modules.conf :)
AFAIR sndconfig.spec jest do jakiejś strasznie starej wersji, a poza tym
się nie kompiluje.

> P.S. w PHP trza by wstawic cos bardziej sensownego niż 'This Server is using
> PLD GNU/Linux' :)

A w ogóle to na spotkaniu była mowa, żeby używać raczej nazwy PLD Linux,
a nie PLD GNU/Linux (jako że mamy trochę oprogramowania, które nie jest
free). A w paru miejscach (phpinfo, rc.sysinit) jest napisane "PLD
GNU/Linux"...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/