Postfix

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Pon, 5 Lis 2001, 21:01:06 CET

W dniu Mon, 5 Nov 2001 08:24:11 +0000 (UTC),
przez Jacek Rzęsista zostało popełnione co następuje:
> Ooo, to dziwne ..... pierwszy który próbowałem to był na i386, a ten z
> test jest na i586 (przy czym cała reszta systemu w tym glibc itp. jest na
> i386 - to zostało po wymianie płyty z prockiem z 486 na AMD K6).
hm.. to może to jest coś bardziej systemowego a nie tylko postfix... nie
wiem.
w każdym razie u mnie w domciu(686) i szkole(586) postfix bez problemu
działa(ten z test of course). Natomiast na sdi(386) działać nie chce i
wali mem fault. Nie mam teraz niestety za bardzo czasu ani możliwości
żeby się w debagowanie tam bawić więc poczekam aż mądrzejści po prostu
naprawią :o)

--
Andrzej "The Undefined" Dopierała
undefine w venus.amu.edu.pl