concept na www.pld.org.pl

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 28 Lis 2001, 19:53:56 CET

On Wed, Nov 28, 2001 at 03:44:03PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Commit, please.

Mała poprawka do powyższego:

    marking national resources with  %lang() macro in RPM spec
    files.

na:

    marking  national resources  with %lang()  macro in  RPM
    packages.

Od razu cvs://PLD-doc/PLD_www_res/main/about/concept/concept.en.php

    uzupełnienie  opisów,  dokumentacji  o  to  wszystko  co
    można, ale w języku polskim.  W dużej części robi się to
    niejako  przy okazji.  W praktyce  dzięki konsekwentnemu
    oznaczaniu zasobów narodowych w poszczególnych pakietach
    makrami %lang() daje to unikalną możliwość skonfiguracji
    i  instalacji całego  oprogramowania w  taki sposób,  że
    będzie ono  obsługiwało tylko  wybrane jezyki  np. język
    angielski  i polski  (wszystkie inne  zasoby zależne  od
    innych języków w ogóle nie będą zainstalowane),

na:

    uzupełnianie opisów i dokumentacji w różnych językach. W
    dużej części robi się to niejako przy okazji. Użytkownik
    może   sobie   skonfigurować  i   zainstalować   wybrane
    oprogramowanie  ze wsparciem  dla preferowanego  zestawu
    języków, np.: angielski i  niemiecki czy też angielski i
    polski  (zasoby dla  innych języków  zostaną pominięte).
    Tak  unikalną  możliwość  konfiguracji  osiągamy  dzięki
    konsekwentnemu  oznaczaniu   zasobów  narodowych  makrem
    %lang() w poszczególnych pakietach.

Co prawda na razie średnio mi się podoba zdanie:

    W dużej części robi się to niejako przy okazji.

Ktoś ma jakiś pomysł?

        wrobell <wrobell w ite.pl>