hmm mc

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 8 Wrz 2001, 12:42:23 CEST

On Fri, Sep 07, 2001 at 07:27:54PM +0200, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:

> jeśli to gpm-libs, to przy okazji nie działa links,

A u mnie mc nie chciało się wywalić (ale nie działała w nim myszka).
Za to links od razu.

Jest taki kwiatek (liblow.c, funkcja Gpm_Open()):

#v+
  int i, devfs_id;
  struct sockaddr_un addr;
  struct winsize win;
  Gpm_Stst *new;
  char* sock_name = 0;

  /* check whether there is a devfs */
  switch(devfs_id)
#v-

Oczywiście devfs_id ma wartość przypadkową, a w switch() nie ma default,
więc dwie inne zmienne zostają nie zainicjowane.

> a przebudowanie gpm kończy się na:
>    /usr/bin/ld: cannot find -lgcc_s

Hm... masz gcc 3.0 bez libgcc-devel?

--