KDE, wcześniejszy dostęp do oficjalnych tarballi

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 12:57:58 CEST

Cześć

Jak może nie wszyscy wiedzą, tarballe z nowymi wersjami KDE są
udostępniane osobom przygotowującym pakiety binarne na tydzień przed
udostępnieniem ich ogółowi. Wiem że istnieje coś takiego jak CVS, ale
IMHO wygodniej jest wiedzieć że ma się dokładnie tego taballa, który
zostanie później oficjalnie udostępniony.

Aby uzyskać dostęp do tych plików potrzebne są dwie rzeczy:
1. Zgoda aby nie udostępniać pakietów binarnych przed oficjalnym
   ogłoszeniem wydania przez team KDE.

   Tu chodzi mi główie o to, czy Tomek będzie w stanie powstrzymać się
   od wrzucenia tego na FTP przed oficjalnym ogłoszeniem.

2. Wyznaczenie osoby, kogoś w rodzaju ,,oficjalnego opiekuna KDE'' w
   dystrybucji, kto otrzyma dostęp do master.kde.org. Tu oczywiście mam
   na myśli siebie :-P

Podsumowując: interesuje mnie czy są szanse na dotrzymanie warunku 1. i
zgoda na warunek 2.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--