[rw w cvs]

Nie, 7 Kwi 2002, 15:45:22 CEST

On 7 Apr 2002, Paweł Sakowski wrote:

> A mnie interesuje, dlaczego czujesz się jednoosobowo upoważniony do
> podejmowania takich decyzji. Bo się na Serka obraziłeś?

Widzisz .. z Sergiuszem jest w tej chwili dość posażny kłopot :>
Tutaj musisz wiedzieć o kilku rzeczach jakie miały miejsce kilkadziesiąt
minut temu na ircu o których porostu wstyd pisać (bo nie tego się
spodziawałem po Sergiuszu).
Żeby nie było wątpliwści zacytuję tu całość mojego prywatnego
dialogu z Sergiuszem (bez poprawiania choćby i literówek):

<kloczek> zdecyduj się masz zamiar wogóle w czymś pomagać czy tylko pzreszkadzać ?
<ser> nie przypuszczałem, że masz aż takie problemy ze sobą, gdybym wiedział, to starałbym ci się pomóc
<kloczek> w czym ? i jaki sposób ?
<kloczek> Argument o internacjonalizacji jest żaden
<kloczek> conectiva dzia łw domenie com.br
<kloczek> i nic nie wskazuje na to żbey miało to w czymś im pzreszkadzać
<kloczek> problem za to w tym wpadku jst to że nie starasz sie sam wzmocnić pozycji PLD jako takiego
<kloczek> co wiecej porostu zamierzasz w umacnianiu tego co juz zostało zgromadzone poprostu pzreszkadzać
<kloczek> za taką "pomoc" wybacz ale poprostu bardzo ładnie i dziękuję
<kloczek> za taką "pomoc" wybacz ale poprostu bardzo ładnie Ci dziękuję
<ser> wyluzuj się, odpocznij
<ser> ktoś z twoich znajomych używa connectivy?
<ser> jeśli nie, to pomyśl, czemu
<kloczek> tylko dlatego że poziom przygotowania do funcjonowanai z językiem polskim jest mniejszy niż w RH
<kloczek> my jakbyś nie zauważył staramy sie mieć to samo co RH + jeszcze coś
<ser> tomku, wybacz, ale nie mogę z tobą dłużej rozmawiać, odblokuj mi to
konto w cvs szybciutko, bo wyprowadzę LDP z naszego cvs-a (uniemożliwiasz mi pracę)
<kloczek> co więcej nei nastawiamy sie wyłacznie na użytkownika polskeigo
<kloczek> czyli chcesz zrobić z LDP zakładnika ?
<kloczek> co chcesz zrobić ?
<kloczek> odpowisz ?
<ser> nie, po prostu zachowujesz się jak dzieciak
<kloczek> ja ?
<ser> jasne
<kloczek> chcesz pwidzieć że zabawy z domenami ja zacząłem ?
<kloczek> i ja takze nie potrafiłem wyjaśnić po c oto ?
<kloczek> takl czy inaczje jeżeli z LDP zrobisz rzeczywiście zakłądnika to
tym bardziej sam sie pooprstu wkopiesz
<kloczek> z czego najwidoczniej jeszcze sobie nie zdajesz w pęłni sprawy
<ser> masz trzy dni na leczenie głowy, jeśli do tego czasu nie dasz mi rw
i roota na wunie, wyprowazdam ldp i kasuję listy pocztowe PLD z serwera LDP
<kloczek> trzy dni to wystarcazjaco dużo żeby wszyustko przygotować
<ser> papa
<kloczek> tym bardziej że to że tak kiewdyś bezies cuhciał zrobić było
pzrewidywalne i w zasadzie na pzrejęcie zasobów wszystko jest gotowe
<kloczek> mam nadzieje tylko że w takim razie oddasz tylko to co nie ejst
Twoja wyąłcznie własnoscia czyli archiowa list
<kloczek> ?
<kloczek> ?
<ser> archiwa już skasowałem
<ser> ty głupku
<ser> dałeś się wpuścić

Tuż po powyższych moich dwuch "?" napisałem na #pld że Serek właśnie
skasował archiwum list. Chwilę potem puściłem w całości powyższy tekst
i w odpowidzi wszyscy zobaczyli:

<ser> tomku, puszczasz jakąś potwarz na mnie
<ser> skąd wziąłeś ten dialog?
<ser> opamiętaj się

Pozostawię to bez dalszego komentarza.

Kwestia tylko co dalej ? Otóż Sergiusz jest naszym łącznikeim z LDP. Skoro
już RAZ sięgnął do kłamstwa przewiduję, że do ludzi z LDP może trafić
dalej list po którym LDP będzie chciało wycofać z cvs.pld.org.pl zasoby
LDP, a my dodatkowo możemy jeszcze w wielu innych punktach stracić. To czy
to się stanie czy nie zależy od tego CO Sergiusz faktycznie zrobi, a
napsuć może jeszcze co jagorsza sporo. To co się sytanie z archiwami list
czy listami ludzi zapisanych na listry nadal nie jest jeszcze jasne. Ja
juz nie mam wpływu na to co Serek robi. Może ktoś inny potrafi coś tu
pomóc i wytłumaczyć mu jak mocno innym i co jnajważ niejsze z jego
własnego pónktu widzenia sobie samemu szkodzi. Tak czy inaczej to co się
stało pokazuje ni mniej ni więcje jakim faktycznym ryzykiem przez cały
czas był obciążony kontakt z Sergiuszem.